luni, 3 iunie 2013

Trăiască Regele!

               Majestăţii Sale Mihai I,
                    Regele românilor


Voi sta-n genunchi de-mi veţi deschide poarta,
Biet scriitor al veacului cel nou,
Să-mi cer iertare că, nici vremea şi nici soarta,
Nu mi-au dat sabie, în loc să-mi dea stilou...

Şi vin, nevrednic, să vă dau de ştire
Din partea ţării Voastre ce-o iubiţi atât,
Că-n ale noastre braţe veţi avea oştire,
Iar piepturile noastre vă vor ţine scut.

Se bat toţi diplomaţii unei Românii golaşe
Pe tronul Vostru, cel ce-aţi dus tot greul,
Cum şi hienele, prea multe şi prea laşe,
Se bat pe prada ce-a vânat-o leul.

Şi, să-mi iertaţi că-n vremurile noastre,
Nu le-am fost eu,  hienelor, călău,
Că n-am murit în slujba Majestăţii Voastre,
Cum moare credinciosul pentru dumnezeul său.

Ciprian Nedelcu


  ...asta ca să îmi arăt recunoştinţa şi fidelitatea faţă de Majestatea Sa. Cred că este mai mult decât cunoscut faptul că am fost şi voi rămâne mereu "fidel Coroanei", aşa cum spunea mereu Romeo Mercan, profesor de istorie, cel care mi-a fost un părinte spiritual într-o perioadă decisivă a copilăriei mele. Şi el, asemeni tuturor oamenilor de artă şi de cultură ai ţării noastre (Dan Puric, Radu Beligan, Neagu Djuvara, Ion Caramitru şi mulţi alţii) este un monarhist convins, e unul din cavalerii neobosiţi ai Regelui, unul care nu alearga după titluri, după averi sau alte valori efemere. Noi suntem oameni care se hranesc cu zâmbetul şi bunăstarea Suveranului nostru, suntem oameni care se hranesc cu onoare şi cu legendă. Suntem oameni care au putut vedea dincolo de propaganda evident mincinoasă, oameni care au refuzat să se lase minţiţi, însă din păcate, suntem oameni care nu mai corespund standardelor moderne. Şi nu mi-e de mirare de ce Regele e contestat tocmai de cei care n-au făcut decât să ducă mai departe procesul de îndobitocire a unui popor, sub piei democrate. E normal ca Regele să fie iubit de cei care citesc, aşa cum spuneam mai sus şi să fie hulit de către mancurtizaţi, de cei ce au răspuns pozitiv şi imediat la tratamentele de spălare a materiei cenuşie, de cei care ies în strada pentru Becali, de cei care sâmbăta aruncă cu bani pe copii de aur sau pe copii minune, iar în restul timpului se vaită că mor de foame. Cel mai bun lucru care le-a sărit în ajutor comuniştilor, a fost ignoranţa omului modern, omului care se simte ameninţat de cărţi, de cultură, omului care a ajuns să râdă de cel ce-şi iubeşte ţara şi steagul.
  Nu vă îndemn decât să citiţi, să va cultivaţi, să aflaţi, măcar pentru cultura voastră generală. Aţi putea incepe cu acest film reportaj făcut de oameni care au avut şi altă părere decât cea impusă.
  Vreau să mulţumesc domnului Victor Ciorbea pentru că a fost primul prim ministru al României care a avut curajul să înfrunte comunismul în 1997, redându-i Regelui cetăţenia română şi mai vreau să mulţumesc A.N.R.M. pentru că există şi pentru că ne dă nouă, cavalerilor, şansa să luptăm pentru Regele nostru!

                                              Trăiască Regele!

                                              Trăiască Regatul României Mari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu